احمدی, غلامرضا, عالی, صمد. (1398). بررسی تأثیر پیوندهای بازاریابی رابطه‌مند بر رضایت و سهم مشتری در صنعت بانکداری. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 11(36), 79-89.
غلامرضا احمدی; صمد عالی. "بررسی تأثیر پیوندهای بازاریابی رابطه‌مند بر رضایت و سهم مشتری در صنعت بانکداری". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 11, 36, 1398, 79-89.
احمدی, غلامرضا, عالی, صمد. (1398). 'بررسی تأثیر پیوندهای بازاریابی رابطه‌مند بر رضایت و سهم مشتری در صنعت بانکداری', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 11(36), pp. 79-89.
احمدی, غلامرضا, عالی, صمد. بررسی تأثیر پیوندهای بازاریابی رابطه‌مند بر رضایت و سهم مشتری در صنعت بانکداری. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1398; 11(36): 79-89.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب