امین بیدختی, علی اکبر, فرجی غازانی, داوود. (1392). بررسی تأثیر کیفیت خدمات بر رضایت‌مندی مسافران در صنعت حمل و نقل هوایی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 5(4), 141-155.
علی اکبر امین بیدختی; داوود فرجی غازانی. "بررسی تأثیر کیفیت خدمات بر رضایت‌مندی مسافران در صنعت حمل و نقل هوایی". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 5, 4, 1392, 141-155.
امین بیدختی, علی اکبر, فرجی غازانی, داوود. (1392). 'بررسی تأثیر کیفیت خدمات بر رضایت‌مندی مسافران در صنعت حمل و نقل هوایی', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 5(4), pp. 141-155.
امین بیدختی, علی اکبر, فرجی غازانی, داوود. بررسی تأثیر کیفیت خدمات بر رضایت‌مندی مسافران در صنعت حمل و نقل هوایی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1392; 5(4): 141-155.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب