Sherej Sharifi, Azita, Bazaee, Ghasemali, Heydari, Seyed Abbas. (1398). Targeted Marketing in Herbal Medicine; Application for Grounded Theory and K- Mean Algorithm. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 9(4), 331-346.
Azita Sherej Sharifi; Ghasemali Bazaee; Seyed Abbas Heydari. "Targeted Marketing in Herbal Medicine; Application for Grounded Theory and K- Mean Algorithm". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 9, 4, 1398, 331-346.
Sherej Sharifi, Azita, Bazaee, Ghasemali, Heydari, Seyed Abbas. (1398). 'Targeted Marketing in Herbal Medicine; Application for Grounded Theory and K- Mean Algorithm', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 9(4), pp. 331-346.
Sherej Sharifi, Azita, Bazaee, Ghasemali, Heydari, Seyed Abbas. Targeted Marketing in Herbal Medicine; Application for Grounded Theory and K- Mean Algorithm. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1398; 9(4): 331-346.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب