رزقی, مریم, شهابیان, پویان. (1398). اولویت‌بندی شاخص‌های مؤثر بر تعهد برند در مقاصد تاریخی از منظر گردشگران داخلی و خارجی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 11(4), 157-143.
مریم رزقی; پویان شهابیان. "اولویت‌بندی شاخص‌های مؤثر بر تعهد برند در مقاصد تاریخی از منظر گردشگران داخلی و خارجی". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 11, 4, 1398, 157-143.
رزقی, مریم, شهابیان, پویان. (1398). 'اولویت‌بندی شاخص‌های مؤثر بر تعهد برند در مقاصد تاریخی از منظر گردشگران داخلی و خارجی', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 11(4), pp. 157-143.
رزقی, مریم, شهابیان, پویان. اولویت‌بندی شاخص‌های مؤثر بر تعهد برند در مقاصد تاریخی از منظر گردشگران داخلی و خارجی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1398; 11(4): 157-143.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب