Shamsadini, Soheila, Hanifi, Farhad, Mirabi, Vahid Reza. (1398). Designing a Native Model for Assessment of the Effectiveness of Advertising. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 5(3), 1-22.
Soheila Shamsadini; Farhad Hanifi; Vahid Reza Mirabi. "Designing a Native Model for Assessment of the Effectiveness of Advertising". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 5, 3, 1398, 1-22.
Shamsadini, Soheila, Hanifi, Farhad, Mirabi, Vahid Reza. (1398). 'Designing a Native Model for Assessment of the Effectiveness of Advertising', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 5(3), pp. 1-22.
Shamsadini, Soheila, Hanifi, Farhad, Mirabi, Vahid Reza. Designing a Native Model for Assessment of the Effectiveness of Advertising. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1398; 5(3): 1-22.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب