رستمی, مهدی, فروغی‌پور, حمید, صابونچی, رضا. (1398). رابطه بین مولفه‌های شخصیت برندهای ورزشی با ریسک‌گریزی و وفاداری مشتریان از منظر جامعه‌شناسی بازار. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 12(45), 47-75. doi: 10.30495/jss.2020.671677
مهدی رستمی; حمید فروغی‌پور; رضا صابونچی. "رابطه بین مولفه‌های شخصیت برندهای ورزشی با ریسک‌گریزی و وفاداری مشتریان از منظر جامعه‌شناسی بازار". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 12, 45, 1398, 47-75. doi: 10.30495/jss.2020.671677
رستمی, مهدی, فروغی‌پور, حمید, صابونچی, رضا. (1398). 'رابطه بین مولفه‌های شخصیت برندهای ورزشی با ریسک‌گریزی و وفاداری مشتریان از منظر جامعه‌شناسی بازار', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 12(45), pp. 47-75. doi: 10.30495/jss.2020.671677
رستمی, مهدی, فروغی‌پور, حمید, صابونچی, رضا. رابطه بین مولفه‌های شخصیت برندهای ورزشی با ریسک‌گریزی و وفاداری مشتریان از منظر جامعه‌شناسی بازار. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1398; 12(45): 47-75. doi: 10.30495/jss.2020.671677


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب