شیرمحمدی, یزدان, آبیاران, پریسا, هاشمی باغی, زینب, طالقانی, غلامرضا. (1399). اثر پرستیژ، تمایز، تجربه، منافع اجتماعی برند بر بهره وری برند به واسطه جذابیت برند و شناسایی برند مشتری (مورد مطالعه چرم تبریز). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 14(1(52)بهار), 117-142. doi: 10.30495/qjopm.2020.1864088.2398
یزدان شیرمحمدی; پریسا آبیاران; زینب هاشمی باغی; غلامرضا طالقانی. "اثر پرستیژ، تمایز، تجربه، منافع اجتماعی برند بر بهره وری برند به واسطه جذابیت برند و شناسایی برند مشتری (مورد مطالعه چرم تبریز)". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 14, 1(52)بهار, 1399, 117-142. doi: 10.30495/qjopm.2020.1864088.2398
شیرمحمدی, یزدان, آبیاران, پریسا, هاشمی باغی, زینب, طالقانی, غلامرضا. (1399). 'اثر پرستیژ، تمایز، تجربه، منافع اجتماعی برند بر بهره وری برند به واسطه جذابیت برند و شناسایی برند مشتری (مورد مطالعه چرم تبریز)', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 14(1(52)بهار), pp. 117-142. doi: 10.30495/qjopm.2020.1864088.2398
شیرمحمدی, یزدان, آبیاران, پریسا, هاشمی باغی, زینب, طالقانی, غلامرضا. اثر پرستیژ، تمایز، تجربه، منافع اجتماعی برند بر بهره وری برند به واسطه جذابیت برند و شناسایی برند مشتری (مورد مطالعه چرم تبریز). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1399; 14(1(52)بهار): 117-142. doi: 10.30495/qjopm.2020.1864088.2398


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب