Ghelichkhan, Akram, Nematizadeh, Sina, Saeednia, Hamid reza, Nourbakhsh, Seyed Kamran. (1399). Optimal Use of Social Media From the Perspective of Brand Equity in Startups with a Data Approach. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 13(2), 149-163. doi: 10.22094/joie.2020.673530
Akram Ghelichkhan; Sina Nematizadeh; Hamid reza Saeednia; Seyed Kamran Nourbakhsh. "Optimal Use of Social Media From the Perspective of Brand Equity in Startups with a Data Approach". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 13, 2, 1399, 149-163. doi: 10.22094/joie.2020.673530
Ghelichkhan, Akram, Nematizadeh, Sina, Saeednia, Hamid reza, Nourbakhsh, Seyed Kamran. (1399). 'Optimal Use of Social Media From the Perspective of Brand Equity in Startups with a Data Approach', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 13(2), pp. 149-163. doi: 10.22094/joie.2020.673530
Ghelichkhan, Akram, Nematizadeh, Sina, Saeednia, Hamid reza, Nourbakhsh, Seyed Kamran. Optimal Use of Social Media From the Perspective of Brand Equity in Startups with a Data Approach. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1399; 13(2): 149-163. doi: 10.22094/joie.2020.673530


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب