کنجکاو منفرد, امیر رضا, غفاری, محمد, تسلیمی بابلی, امین. (1399). بررسی تاثیر درگیری ذهنی گردشگران بر قصد بازدید مجدد از مقصد گردشگری با تاکید بر نقش ارزش ویژه برند (مطالعه موردی: شهر یزد). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 15(3), 793-810.
امیر رضا کنجکاو منفرد; محمد غفاری; امین تسلیمی بابلی. "بررسی تاثیر درگیری ذهنی گردشگران بر قصد بازدید مجدد از مقصد گردشگری با تاکید بر نقش ارزش ویژه برند (مطالعه موردی: شهر یزد)". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 15, 3, 1399, 793-810.
کنجکاو منفرد, امیر رضا, غفاری, محمد, تسلیمی بابلی, امین. (1399). 'بررسی تاثیر درگیری ذهنی گردشگران بر قصد بازدید مجدد از مقصد گردشگری با تاکید بر نقش ارزش ویژه برند (مطالعه موردی: شهر یزد)', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 15(3), pp. 793-810.
کنجکاو منفرد, امیر رضا, غفاری, محمد, تسلیمی بابلی, امین. بررسی تاثیر درگیری ذهنی گردشگران بر قصد بازدید مجدد از مقصد گردشگری با تاکید بر نقش ارزش ویژه برند (مطالعه موردی: شهر یزد). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1399; 15(3): 793-810.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب