بهاری, جعفر, بهاری, شهلا, بهاری, حامد. (1399). تأثیر مسئولیت های اجتماعی بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری از دیدگاه گردشگران داخلی (مطالعه موردی: شهر تبریز). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 9(33), 69-88.
جعفر بهاری; شهلا بهاری; حامد بهاری. "تأثیر مسئولیت های اجتماعی بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری از دیدگاه گردشگران داخلی (مطالعه موردی: شهر تبریز)". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 9, 33, 1399, 69-88.
بهاری, جعفر, بهاری, شهلا, بهاری, حامد. (1399). 'تأثیر مسئولیت های اجتماعی بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری از دیدگاه گردشگران داخلی (مطالعه موردی: شهر تبریز)', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 9(33), pp. 69-88.
بهاری, جعفر, بهاری, شهلا, بهاری, حامد. تأثیر مسئولیت های اجتماعی بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری از دیدگاه گردشگران داخلی (مطالعه موردی: شهر تبریز). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1399; 9(33): 69-88.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب