رزمی, علیرضا, آزموده, معصومه, رضایی, اکبر, هاشمی, تورج. (1399). اثر بخشی آموزش کارکردهای اجرایی بر نشانه های نارسایی توجه و مهارت های اجتماعی کودکان مبتلا به اختلال بیش فعالی در تبریز. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 13(50), 99-114. doi: 10.30495/jwsf.2020.1910111.1504
علیرضا رزمی; معصومه آزموده; اکبر رضایی; تورج هاشمی. "اثر بخشی آموزش کارکردهای اجرایی بر نشانه های نارسایی توجه و مهارت های اجتماعی کودکان مبتلا به اختلال بیش فعالی در تبریز". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 13, 50, 1399, 99-114. doi: 10.30495/jwsf.2020.1910111.1504
رزمی, علیرضا, آزموده, معصومه, رضایی, اکبر, هاشمی, تورج. (1399). 'اثر بخشی آموزش کارکردهای اجرایی بر نشانه های نارسایی توجه و مهارت های اجتماعی کودکان مبتلا به اختلال بیش فعالی در تبریز', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 13(50), pp. 99-114. doi: 10.30495/jwsf.2020.1910111.1504
رزمی, علیرضا, آزموده, معصومه, رضایی, اکبر, هاشمی, تورج. اثر بخشی آموزش کارکردهای اجرایی بر نشانه های نارسایی توجه و مهارت های اجتماعی کودکان مبتلا به اختلال بیش فعالی در تبریز. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1399; 13(50): 99-114. doi: 10.30495/jwsf.2020.1910111.1504


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب