مومنی, خدامراد, محمودی, نگار. (1399). اثربخشی آموزش راهبردهای نظم‌جویی هیجان بر علائم حساسیت اضطرابی دانشجویان مبتلا به اختلال اضطراب اجتماعی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 21(3), 51-61. doi: 10.30486/jsrp.2019.548228.
خدامراد مومنی; نگار محمودی. "اثربخشی آموزش راهبردهای نظم‌جویی هیجان بر علائم حساسیت اضطرابی دانشجویان مبتلا به اختلال اضطراب اجتماعی". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 21, 3, 1399, 51-61. doi: 10.30486/jsrp.2019.548228.
مومنی, خدامراد, محمودی, نگار. (1399). 'اثربخشی آموزش راهبردهای نظم‌جویی هیجان بر علائم حساسیت اضطرابی دانشجویان مبتلا به اختلال اضطراب اجتماعی', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 21(3), pp. 51-61. doi: 10.30486/jsrp.2019.548228.
مومنی, خدامراد, محمودی, نگار. اثربخشی آموزش راهبردهای نظم‌جویی هیجان بر علائم حساسیت اضطرابی دانشجویان مبتلا به اختلال اضطراب اجتماعی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1399; 21(3): 51-61. doi: 10.30486/jsrp.2019.548228.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب