منادی, عارف, حسین زاده دلیر, کریم, عزت پناه, بختیار. (1399). ارزیابی عوامل مؤثر در معرفی بازارهای سنتی ایران به عنوان برند گردشگری رویکردی جهت ارتقای بهره وری گردشگری (نمونه موردی: بازار تبریز). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 14(4(55)زمستان), 120-139. doi: 10.30495/qjopm.2020.1869054.2477
عارف منادی; کریم حسین زاده دلیر; بختیار عزت پناه. "ارزیابی عوامل مؤثر در معرفی بازارهای سنتی ایران به عنوان برند گردشگری رویکردی جهت ارتقای بهره وری گردشگری (نمونه موردی: بازار تبریز)". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 14, 4(55)زمستان, 1399, 120-139. doi: 10.30495/qjopm.2020.1869054.2477
منادی, عارف, حسین زاده دلیر, کریم, عزت پناه, بختیار. (1399). 'ارزیابی عوامل مؤثر در معرفی بازارهای سنتی ایران به عنوان برند گردشگری رویکردی جهت ارتقای بهره وری گردشگری (نمونه موردی: بازار تبریز)', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 14(4(55)زمستان), pp. 120-139. doi: 10.30495/qjopm.2020.1869054.2477
منادی, عارف, حسین زاده دلیر, کریم, عزت پناه, بختیار. ارزیابی عوامل مؤثر در معرفی بازارهای سنتی ایران به عنوان برند گردشگری رویکردی جهت ارتقای بهره وری گردشگری (نمونه موردی: بازار تبریز). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1399; 14(4(55)زمستان): 120-139. doi: 10.30495/qjopm.2020.1869054.2477


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب