محدث, نسرین, خانجانی, زینب, اقدسی, علی نقی. (1399). اثربخشی مداخله مبتنی بر ذهن آگاهی بر بهبود مهارت های اجتماعی دانش آموزان پسر دارای اختلال سلوک. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 11(42), 57-69.
نسرین محدث; زینب خانجانی; علی نقی اقدسی. "اثربخشی مداخله مبتنی بر ذهن آگاهی بر بهبود مهارت های اجتماعی دانش آموزان پسر دارای اختلال سلوک". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 11, 42, 1399, 57-69.
محدث, نسرین, خانجانی, زینب, اقدسی, علی نقی. (1399). 'اثربخشی مداخله مبتنی بر ذهن آگاهی بر بهبود مهارت های اجتماعی دانش آموزان پسر دارای اختلال سلوک', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 11(42), pp. 57-69.
محدث, نسرین, خانجانی, زینب, اقدسی, علی نقی. اثربخشی مداخله مبتنی بر ذهن آگاهی بر بهبود مهارت های اجتماعی دانش آموزان پسر دارای اختلال سلوک. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1399; 11(42): 57-69.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب