کوکبی, راضیه, حیدرزاده, کامبیز, خیری, بهرام. (1399). الگوی بازاریابی درونگرا و برونگرا در بازاریابی دیجیتال مبتنی بر نظریه داده بنیاد. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 12(48), 137-164.
راضیه کوکبی; کامبیز حیدرزاده; بهرام خیری. "الگوی بازاریابی درونگرا و برونگرا در بازاریابی دیجیتال مبتنی بر نظریه داده بنیاد". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 12, 48, 1399, 137-164.
کوکبی, راضیه, حیدرزاده, کامبیز, خیری, بهرام. (1399). 'الگوی بازاریابی درونگرا و برونگرا در بازاریابی دیجیتال مبتنی بر نظریه داده بنیاد', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 12(48), pp. 137-164.
کوکبی, راضیه, حیدرزاده, کامبیز, خیری, بهرام. الگوی بازاریابی درونگرا و برونگرا در بازاریابی دیجیتال مبتنی بر نظریه داده بنیاد. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1399; 12(48): 137-164.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب