روستا, علیرضا, بهرامی, الهام. (1399). تاثیر ارزش ویژه برند و نگرش مصرف کنندگان نسبت به تبلیغات بر ایجاد مزیت رقابتی (مطالعه موردی هتل های 5 ستاره کیش ). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 15(54), 119-134.
علیرضا روستا; الهام بهرامی. "تاثیر ارزش ویژه برند و نگرش مصرف کنندگان نسبت به تبلیغات بر ایجاد مزیت رقابتی (مطالعه موردی هتل های 5 ستاره کیش )". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 15, 54, 1399, 119-134.
روستا, علیرضا, بهرامی, الهام. (1399). 'تاثیر ارزش ویژه برند و نگرش مصرف کنندگان نسبت به تبلیغات بر ایجاد مزیت رقابتی (مطالعه موردی هتل های 5 ستاره کیش )', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 15(54), pp. 119-134.
روستا, علیرضا, بهرامی, الهام. تاثیر ارزش ویژه برند و نگرش مصرف کنندگان نسبت به تبلیغات بر ایجاد مزیت رقابتی (مطالعه موردی هتل های 5 ستاره کیش ). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1399; 15(54): 119-134.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب