ملکی, محمد, حسینی, سید عماد, طریقی, رسول. (1399). اولویت بندی عوامل موثر بر برند سازی سازمان لیگ فوتبال ایران. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 12(39), 162-177.
محمد ملکی; سید عماد حسینی; رسول طریقی. "اولویت بندی عوامل موثر بر برند سازی سازمان لیگ فوتبال ایران". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 12, 39, 1399, 162-177.
ملکی, محمد, حسینی, سید عماد, طریقی, رسول. (1399). 'اولویت بندی عوامل موثر بر برند سازی سازمان لیگ فوتبال ایران', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 12(39), pp. 162-177.
ملکی, محمد, حسینی, سید عماد, طریقی, رسول. اولویت بندی عوامل موثر بر برند سازی سازمان لیگ فوتبال ایران. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1399; 12(39): 162-177.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب