. (1399). بررسی تاثیر استفاده از بازاریابی ویروسی در توسعه و طراحی مدل بازاریابی سیاسی(مطالعه موردی: انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوره دهم و یازدهم). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 11(45), 331-355.
. "بررسی تاثیر استفاده از بازاریابی ویروسی در توسعه و طراحی مدل بازاریابی سیاسی(مطالعه موردی: انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوره دهم و یازدهم)". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 11, 45, 1399, 331-355.
. (1399). 'بررسی تاثیر استفاده از بازاریابی ویروسی در توسعه و طراحی مدل بازاریابی سیاسی(مطالعه موردی: انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوره دهم و یازدهم)', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 11(45), pp. 331-355.
. بررسی تاثیر استفاده از بازاریابی ویروسی در توسعه و طراحی مدل بازاریابی سیاسی(مطالعه موردی: انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوره دهم و یازدهم). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1399; 11(45): 331-355.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب