. (1389). ارزیابی تاثیر بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان بانک اقتصاد نوین. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1(1), 33-50.
. "ارزیابی تاثیر بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان بانک اقتصاد نوین". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1, 1, 1389, 33-50.
. (1389). 'ارزیابی تاثیر بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان بانک اقتصاد نوین', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1(1), pp. 33-50.
. ارزیابی تاثیر بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان بانک اقتصاد نوین. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1389; 1(1): 33-50.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب