. (1389). عوامل موثر بر کیفیت روابط ایجاد شده میان بانک با مشتری در صنعت بانکداری. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1(2), 1-16.
. "عوامل موثر بر کیفیت روابط ایجاد شده میان بانک با مشتری در صنعت بانکداری". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1, 2, 1389, 1-16.
. (1389). 'عوامل موثر بر کیفیت روابط ایجاد شده میان بانک با مشتری در صنعت بانکداری', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1(2), pp. 1-16.
. عوامل موثر بر کیفیت روابط ایجاد شده میان بانک با مشتری در صنعت بانکداری. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1389; 1(2): 1-16.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب