. (1389). رابطه سازه های بازاریابی رابطه مند با وفاداری مشتریان بانک دولتی الف. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1(2), 81-89.
. "رابطه سازه های بازاریابی رابطه مند با وفاداری مشتریان بانک دولتی الف". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1, 2, 1389, 81-89.
. (1389). 'رابطه سازه های بازاریابی رابطه مند با وفاداری مشتریان بانک دولتی الف', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1(2), pp. 81-89.
. رابطه سازه های بازاریابی رابطه مند با وفاداری مشتریان بانک دولتی الف. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1389; 1(2): 81-89.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب