حیدری هراتمه, مصطفی. (1399). بررسی تأثیر رفتار فرهنگ بازاریابی کشور میزبان بر سهام سرمایه‌گذاری مستقیم خارجی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 11(21), 17-27.
مصطفی حیدری هراتمه. "بررسی تأثیر رفتار فرهنگ بازاریابی کشور میزبان بر سهام سرمایه‌گذاری مستقیم خارجی". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 11, 21, 1399, 17-27.
حیدری هراتمه, مصطفی. (1399). 'بررسی تأثیر رفتار فرهنگ بازاریابی کشور میزبان بر سهام سرمایه‌گذاری مستقیم خارجی', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 11(21), pp. 17-27.
حیدری هراتمه, مصطفی. بررسی تأثیر رفتار فرهنگ بازاریابی کشور میزبان بر سهام سرمایه‌گذاری مستقیم خارجی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1399; 11(21): 17-27.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب