بیات, الناز, شاه حسینی, محمد علی, امیری, مجتبی, یزدان پناه, احمدعلی. (1400). طراحی مدل هویت سازمانی با تأکید بر نقش برند کارفرما با استفاده از نظریه داده ‌بنیاد (موردمطالعه شرکت سایپا). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 15(1(56) بهار), 55-76. doi: 10.30495/qjopm.2021.1864377.2400
الناز بیات; محمد علی شاه حسینی; مجتبی امیری; احمدعلی یزدان پناه. "طراحی مدل هویت سازمانی با تأکید بر نقش برند کارفرما با استفاده از نظریه داده ‌بنیاد (موردمطالعه شرکت سایپا)". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 15, 1(56) بهار, 1400, 55-76. doi: 10.30495/qjopm.2021.1864377.2400
بیات, الناز, شاه حسینی, محمد علی, امیری, مجتبی, یزدان پناه, احمدعلی. (1400). 'طراحی مدل هویت سازمانی با تأکید بر نقش برند کارفرما با استفاده از نظریه داده ‌بنیاد (موردمطالعه شرکت سایپا)', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 15(1(56) بهار), pp. 55-76. doi: 10.30495/qjopm.2021.1864377.2400
بیات, الناز, شاه حسینی, محمد علی, امیری, مجتبی, یزدان پناه, احمدعلی. طراحی مدل هویت سازمانی با تأکید بر نقش برند کارفرما با استفاده از نظریه داده ‌بنیاد (موردمطالعه شرکت سایپا). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1400; 15(1(56) بهار): 55-76. doi: 10.30495/qjopm.2021.1864377.2400


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب