حیدری هراتمه, مصطفی. (1399). بررسی تأثیر ایجاد کنجکاوی ناشی از تبلیغات بر رفتار مصرف کننده ورزشی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 11(23), 1-17.
مصطفی حیدری هراتمه. "بررسی تأثیر ایجاد کنجکاوی ناشی از تبلیغات بر رفتار مصرف کننده ورزشی". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 11, 23, 1399, 1-17.
حیدری هراتمه, مصطفی. (1399). 'بررسی تأثیر ایجاد کنجکاوی ناشی از تبلیغات بر رفتار مصرف کننده ورزشی', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 11(23), pp. 1-17.
حیدری هراتمه, مصطفی. بررسی تأثیر ایجاد کنجکاوی ناشی از تبلیغات بر رفتار مصرف کننده ورزشی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1399; 11(23): 1-17.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب