Hajirasouliha, Mahsan, Kheiri, Bahram, Momeni, Mandan. (1400). Identify the components of meaningful marketing hierarchy. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 5(1), 122-137.
Mahsan Hajirasouliha; Bahram Kheiri; Mandan Momeni. "Identify the components of meaningful marketing hierarchy". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 5, 1, 1400, 122-137.
Hajirasouliha, Mahsan, Kheiri, Bahram, Momeni, Mandan. (1400). 'Identify the components of meaningful marketing hierarchy', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 5(1), pp. 122-137.
Hajirasouliha, Mahsan, Kheiri, Bahram, Momeni, Mandan. Identify the components of meaningful marketing hierarchy. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1400; 5(1): 122-137.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب