حسین زاده, کامران, رستم زاده, رضا. (1397). تأثیر مدیریت دانش مشتری بر اثربخشی با تاکید بر نقش میانجی چابکی سازمانی )مورد مطالعه: بانک سپه آذربایجان غربی(. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 3(8), 33-48.
کامران حسین زاده; رضا رستم زاده. "تأثیر مدیریت دانش مشتری بر اثربخشی با تاکید بر نقش میانجی چابکی سازمانی )مورد مطالعه: بانک سپه آذربایجان غربی(". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 3, 8, 1397, 33-48.
حسین زاده, کامران, رستم زاده, رضا. (1397). 'تأثیر مدیریت دانش مشتری بر اثربخشی با تاکید بر نقش میانجی چابکی سازمانی )مورد مطالعه: بانک سپه آذربایجان غربی(', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 3(8), pp. 33-48.
حسین زاده, کامران, رستم زاده, رضا. تأثیر مدیریت دانش مشتری بر اثربخشی با تاکید بر نقش میانجی چابکی سازمانی )مورد مطالعه: بانک سپه آذربایجان غربی(. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1397; 3(8): 33-48.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب