Peyvandi, Golnaz, Azarnoosh, Maryam, Siyyari, Masood. (1400). The Effect of Negotiated Syllabus on Autonomy of ESP Students: A Mixed Methods Study. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 11(3), 131-150. doi: 10.30495/ttlt.2021.683481
Golnaz Peyvandi; Maryam Azarnoosh; Masood Siyyari. "The Effect of Negotiated Syllabus on Autonomy of ESP Students: A Mixed Methods Study". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 11, 3, 1400, 131-150. doi: 10.30495/ttlt.2021.683481
Peyvandi, Golnaz, Azarnoosh, Maryam, Siyyari, Masood. (1400). 'The Effect of Negotiated Syllabus on Autonomy of ESP Students: A Mixed Methods Study', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 11(3), pp. 131-150. doi: 10.30495/ttlt.2021.683481
Peyvandi, Golnaz, Azarnoosh, Maryam, Siyyari, Masood. The Effect of Negotiated Syllabus on Autonomy of ESP Students: A Mixed Methods Study. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1400; 11(3): 131-150. doi: 10.30495/ttlt.2021.683481


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب