Shokri, Hossein, Khodareza, Mohammad Reza. (1400). The Effect of Interventionist Dynamic Assessment on Language Learners’ Reading Comprehension. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 11(4), 211-222. doi: 10.30495/ttlt.2021.683895
Hossein Shokri; Mohammad Reza Khodareza. "The Effect of Interventionist Dynamic Assessment on Language Learners’ Reading Comprehension". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 11, 4, 1400, 211-222. doi: 10.30495/ttlt.2021.683895
Shokri, Hossein, Khodareza, Mohammad Reza. (1400). 'The Effect of Interventionist Dynamic Assessment on Language Learners’ Reading Comprehension', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 11(4), pp. 211-222. doi: 10.30495/ttlt.2021.683895
Shokri, Hossein, Khodareza, Mohammad Reza. The Effect of Interventionist Dynamic Assessment on Language Learners’ Reading Comprehension. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1400; 11(4): 211-222. doi: 10.30495/ttlt.2021.683895


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب