رحیمی, علی, رضوانی, محمد رضا, خراسانی, محمدامین. (1401). تحلیل عوامل موثر بر ارزش ویژه برند در مقصدهای گردشگری روستایی (مورد مطالعه: روستای هدف گردشگری قلات در شیراز). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 17(4), 1019-1035.
علی رحیمی; محمد رضا رضوانی; محمدامین خراسانی. "تحلیل عوامل موثر بر ارزش ویژه برند در مقصدهای گردشگری روستایی (مورد مطالعه: روستای هدف گردشگری قلات در شیراز)". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 17, 4, 1401, 1019-1035.
رحیمی, علی, رضوانی, محمد رضا, خراسانی, محمدامین. (1401). 'تحلیل عوامل موثر بر ارزش ویژه برند در مقصدهای گردشگری روستایی (مورد مطالعه: روستای هدف گردشگری قلات در شیراز)', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 17(4), pp. 1019-1035.
رحیمی, علی, رضوانی, محمد رضا, خراسانی, محمدامین. تحلیل عوامل موثر بر ارزش ویژه برند در مقصدهای گردشگری روستایی (مورد مطالعه: روستای هدف گردشگری قلات در شیراز). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1401; 17(4): 1019-1035.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب