ولی, مجید, صابونچی, رضا, احمدی, سیروس. (1400). مطالعة نقش مدیریت ارتباط با مشتری بر وفاداری مشتریان با نقش واسطه‌ای سرمایة روان‌شناختی هواداران باشگاه‌های لیگ برتر فوتسال. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 10(1), 75-85.
مجید ولی; رضا صابونچی; سیروس احمدی. "مطالعة نقش مدیریت ارتباط با مشتری بر وفاداری مشتریان با نقش واسطه‌ای سرمایة روان‌شناختی هواداران باشگاه‌های لیگ برتر فوتسال". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 10, 1, 1400, 75-85.
ولی, مجید, صابونچی, رضا, احمدی, سیروس. (1400). 'مطالعة نقش مدیریت ارتباط با مشتری بر وفاداری مشتریان با نقش واسطه‌ای سرمایة روان‌شناختی هواداران باشگاه‌های لیگ برتر فوتسال', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 10(1), pp. 75-85.
ولی, مجید, صابونچی, رضا, احمدی, سیروس. مطالعة نقش مدیریت ارتباط با مشتری بر وفاداری مشتریان با نقش واسطه‌ای سرمایة روان‌شناختی هواداران باشگاه‌های لیگ برتر فوتسال. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1400; 10(1): 75-85.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب