عامری, عبدالعلی, نعامی, عبداله, تبریزیان, بیتا. (1400). طراحی مدل عوامل موثر بر ارتقاء تصویر برند ملی (نشان ساخت ایران) در بازارهای منطقه‌ای (مطالعه موردی: صادرات تجهیزات برق فشار قوی-ترانسفورماتور). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 13(45), 147-165.
عبدالعلی عامری; عبداله نعامی; بیتا تبریزیان. "طراحی مدل عوامل موثر بر ارتقاء تصویر برند ملی (نشان ساخت ایران) در بازارهای منطقه‌ای (مطالعه موردی: صادرات تجهیزات برق فشار قوی-ترانسفورماتور)". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 13, 45, 1400, 147-165.
عامری, عبدالعلی, نعامی, عبداله, تبریزیان, بیتا. (1400). 'طراحی مدل عوامل موثر بر ارتقاء تصویر برند ملی (نشان ساخت ایران) در بازارهای منطقه‌ای (مطالعه موردی: صادرات تجهیزات برق فشار قوی-ترانسفورماتور)', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 13(45), pp. 147-165.
عامری, عبدالعلی, نعامی, عبداله, تبریزیان, بیتا. طراحی مدل عوامل موثر بر ارتقاء تصویر برند ملی (نشان ساخت ایران) در بازارهای منطقه‌ای (مطالعه موردی: صادرات تجهیزات برق فشار قوی-ترانسفورماتور). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1400; 13(45): 147-165.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب