- آشتیانی، الهام. (1385). بررسی تاثیر اعتماد و احساس به برند بر عملکرد برند، پایاننامه کارشناسی ارشد، دانشگاه آزاد اسلامی، واحد علوم و تحقیقات، تهران.
- خداداد حسینی. حمید، رضوانی. مهران، (1391)، مدیریت جامع برند (مکاتب ارزشگذاری و توسعه برند ملی)، دفتر پژوهشهای فرهنگی.
- خویه، علی؛ احمدی،فهیمه.(1391). مدیریت استراتژیک توزیع و پخش: مدیریت استراتژیک کانالهای بازاریابی، توزیع و پخش تهران: افرند، 1391
- شیرخدایی. میثم، نوریپور. امیرحسین، شریعتی. فاطمه، (1393)، تبیین نقش عوامل مربوط به برند و عناصر منتخب آمیخته بازاریابی در قصد خرید برند ملی، فصلنامة مدیریت برند، سال اول، شمارة اول، بهار، صص 127 –
- فروزان. یونس، (1394)، تبیین انواع مدل های ارتباطات موثر در توسعه و گسترش روابط انسانی، دومین کنفرانس بینالمللی پژوهش در علوم و تکنولوژی، استانبول، ترکیه، اسفند 1394.
- فیض. داود، میرمحمدی. سید محمد، زارعی. عظیم، ایزدخواه. محمد مهدی، (1396)، هویت برند ملی صادراتی ایران و استراتژیهای ترفیع آن، مدیریت فردا، سال شانزدهم، شماره 52، صص 121 -136.
- کاپفرر، ژان، نوئل .(1389). مدیریت راهبردی نام تجاری. ترجمه سینا قربانلو، تهران انتشارات مبلغان،چاپ اول.
- وظیفه دوست, حسین, حریری, مه سا. (1391). بررسی تاثیر استراتژی تعمیم برند بر تصویر آن در حوزه محصولات تند مصرف و خدمات. مدیریت بازاریابی دوره 7 (شماره 15), 41-66.
- Ahn, M. J., Wu, H. C. (2015). The Art of Nation Branding. Public Organization Review, 15(1), 157-173.
- Ambler, T. (1997). How Much of Brand Equity is Explained by Trust?. Management Decision, 35(4), 283-292
- Andrei, A.G. (2017). the Impact of Nation Branding Campaigns on Country Image. Case Study: Romania. Management & Marketing. Challenges for the Knowledge Society, 12(2), 222–236. https://doi.org/10.1515/ mmcks-2017-0014
- Anholt, S. (2011). Beyond the Nation Brand: The Role of Image and Identity in International Relations. Brands and Branding Geographies: 289.
- Anholt, S. (2005). Anholt Nation Brands Index: How Does the World See America?. Journal of Advertising Research. Vol. 45. Issue 3. pp 296-304.
- Aronczyk, M. (2007). New and improved nations. Branding national identity. In C. Calhoun & R. Sennett, Practicing Cultures (pp. 105–128). New York: Routledge.
- Aronczyk, M. (2008). Living the Brand”: Nationality, Globality and the Identity Strategies of Nation Branding Consultants. International Journal of Communication, 2, 41–65.
- Bianca, F. Ch., (2018), Nation Branding in Transition Countries: A Multimodal Analysis of Romania and Moldova Tourism Campaigns, Journal of Entrepreneurship, Management and Innovation, Volume 14, Issue 4, 2018: 81-106. DOI: https://doi.org/10.7341/20181444, Branding Geographies: 289, Branding.” Journal of Place Branding 1 (2): 173-186.
- Cheregi, B. F. (2018). Nation Branding in Post-Communist Romania. A semiotic approach. Bucharest: comunicare.ro.
- Del Percio, A. (2016). Nation Brands and the Politics of Difference. Signs and Society, 4(S1), 1–26.
- Dinnie, K. (2008). Nation Branding. Concepts, Issues, Practice. Oxford: Elsevier
- Fan, Y. (2006). Branding the Nation What is Being Branded. Journal of Vacation Marketing Vol. 12 No. 1, , pp. 5–14. Doi:10.1177/ 1356766706056633.
- Fan, Y. (2007). Soft Power and Nation Branding. Brunel Business School Research Papers
- Gilmore, F. (2002). A Country can it be Repositioned? Spain he Success Story of Country Branding. Journal of Brand management, 9(4): 281-293.
- Hrala, J. (2016). The World Happiness Index 2016 just Ranked the Happiest Countries on Earth. available at: http://www.sciencealert.com/the-worldhappiness- index-2016-just-ranked-the-happiest-countries-on-earth
- Jansen, S.C. (2008). Designer Nations: Neo-Liberal Nation Branding – Brand Estonia. Social Identities, 14(1), 121–142.
- Jelena, Ž., Aleksandar, K. (2018), Comparative Analysis of the Value of Nation Brands, 179-191.
- Kaneva, N. (2011). Nation Branding: Toward an Agenda for Critical Research. International Journal of Communication; Vol 5; p 117–141.
- Leek, S., Christodoulides, G. (2011). A Literature Review and Future Agenda for B2B Branding: Challenges of Branding in a B2B Context. Industrial Marketing Management
- O’Shaughnessy, J., O’Shaughnessy, N. J. (2000). Treating the Nation as a Brand: Some Neglected Issues. Journal of Macromarketing 20 (1): 56–64. doi:10.1177/0276146700201006
- Okten, N.Z., Okan, E.Y., Arslan, U., Güngör, M.O. (2019). The Effect of Brand Value on Economic Growth: A Multinational Analysis. European Research on Management and Business Economics, 25(1): 1-7.
- Olins, W. (2002). Branding the Nation-The Historical Context. The Journal of Brand Management 9 (4): 241–248. doi:10.1057/palgrave.bm.2540075.
- Olins, W. (2010). Brandingul de națiune [Nation Branding]. In Ștefan Liuțe (Trans.), Despre brand [On Brand]. Bucharest: comunicare.ro.
- Supphellen, M., Nygaardsvik, I. (2002). Testing Country Brand Slogans: Conceptual Development and Empirical Illustration of a Simple Normative Model. Journal of Brand Management, 9(4): 38-395.
- Surowiec, P. (2012). Towards Corpo-nationalism: A Bourdieusian Study Exploring the Relationship between Nation Branding and the Reproduction of Polishness (1999–2010). (PhD thesis). Bournemouth University, UK.
- Szondi, G. (2007). The Role and Challenges of Country Branding in Transition Countries: The Central and Eastern European experience. Place Branding and Public Diplomacy, 3(1), 8–20.
- Van Ham, P., (2008), Place Branding: The State of the Art; The Annals of the American Academy of Political and Social Science. vol. 616 no. 1; p 126-149. March 2008.
- Varga, S. (2013). The Politics of Nation Branding: Collective Identity and Public Sphere in the Neoliberal State. Philosophy and Social Criticism, 8(39)1–21.
- Volcic, Z. (2012). Branding Slovenia. You Can’t Spell Slovenia Without Love. in N. Kaneva, Marketizing National Identities in the “New” Europe. New York: Taylor & Francis.
- Widler, J. (2007). Nation Branding: With Pride Against Prejudice, Place Branding and Public Diplomacy. Place Branding and Public Diplomacy, 3(2), 144–150.
|