رادمان نژاد, حمیدرضا, پورزرندی, محمد ابراهیم, مینویی, مهرزاد. (1400). طراحی الگوی مدیریت ریسک اعتباری در شبکه نمایندگی‌های شرکت های خدمات پس از فروش با استفاده از مولفه‌های مالی خدمات پس از فروش و الگوریتم‌های فرا ابتکاری(مطالعه موردی: سازمان خدمات پس از فروش شرکت سایپا(سایپا یدک )). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 12(48), 253-273.
حمیدرضا رادمان نژاد; محمد ابراهیم پورزرندی; مهرزاد مینویی. "طراحی الگوی مدیریت ریسک اعتباری در شبکه نمایندگی‌های شرکت های خدمات پس از فروش با استفاده از مولفه‌های مالی خدمات پس از فروش و الگوریتم‌های فرا ابتکاری(مطالعه موردی: سازمان خدمات پس از فروش شرکت سایپا(سایپا یدک ))". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 12, 48, 1400, 253-273.
رادمان نژاد, حمیدرضا, پورزرندی, محمد ابراهیم, مینویی, مهرزاد. (1400). 'طراحی الگوی مدیریت ریسک اعتباری در شبکه نمایندگی‌های شرکت های خدمات پس از فروش با استفاده از مولفه‌های مالی خدمات پس از فروش و الگوریتم‌های فرا ابتکاری(مطالعه موردی: سازمان خدمات پس از فروش شرکت سایپا(سایپا یدک ))', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 12(48), pp. 253-273.
رادمان نژاد, حمیدرضا, پورزرندی, محمد ابراهیم, مینویی, مهرزاد. طراحی الگوی مدیریت ریسک اعتباری در شبکه نمایندگی‌های شرکت های خدمات پس از فروش با استفاده از مولفه‌های مالی خدمات پس از فروش و الگوریتم‌های فرا ابتکاری(مطالعه موردی: سازمان خدمات پس از فروش شرکت سایپا(سایپا یدک )). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1400; 12(48): 253-273.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب