عباسی سیر, سلمان, کرامتی, محمدعلی, معتدل, محمدرضا. (1400). تبیین مدلی جهت شناسایی مؤلفه‌های رفتار خرید آنی مصرف‌کنندگان با تأکید بر رعایت اخلاق در فروش به روش بهترین – بدترین فازی (مورد مطالعه: فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 16(57), 58-73. doi: 10.30495/imj.2021.686121
سلمان عباسی سیر; محمدعلی کرامتی; محمدرضا معتدل. "تبیین مدلی جهت شناسایی مؤلفه‌های رفتار خرید آنی مصرف‌کنندگان با تأکید بر رعایت اخلاق در فروش به روش بهترین – بدترین فازی (مورد مطالعه: فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه)". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 16, 57, 1400, 58-73. doi: 10.30495/imj.2021.686121
عباسی سیر, سلمان, کرامتی, محمدعلی, معتدل, محمدرضا. (1400). 'تبیین مدلی جهت شناسایی مؤلفه‌های رفتار خرید آنی مصرف‌کنندگان با تأکید بر رعایت اخلاق در فروش به روش بهترین – بدترین فازی (مورد مطالعه: فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه)', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 16(57), pp. 58-73. doi: 10.30495/imj.2021.686121
عباسی سیر, سلمان, کرامتی, محمدعلی, معتدل, محمدرضا. تبیین مدلی جهت شناسایی مؤلفه‌های رفتار خرید آنی مصرف‌کنندگان با تأکید بر رعایت اخلاق در فروش به روش بهترین – بدترین فازی (مورد مطالعه: فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1400; 16(57): 58-73. doi: 10.30495/imj.2021.686121


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب