اسماعیلی, سامان, نوربخش, سید کامران, حیدری, سید عباس. (1400). شناسایی و رتبه ‏بندی محرک ‏های ارتباطات یکپارچه بازاریابی بر مبنای رویکرد تلفیقی SWARA و ARAS خاکستری. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 16(56), 178-200. doi: 10.30495/imj.2021.686402
سامان اسماعیلی; سید کامران نوربخش; سید عباس حیدری. "شناسایی و رتبه ‏بندی محرک ‏های ارتباطات یکپارچه بازاریابی بر مبنای رویکرد تلفیقی SWARA و ARAS خاکستری". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 16, 56, 1400, 178-200. doi: 10.30495/imj.2021.686402
اسماعیلی, سامان, نوربخش, سید کامران, حیدری, سید عباس. (1400). 'شناسایی و رتبه ‏بندی محرک ‏های ارتباطات یکپارچه بازاریابی بر مبنای رویکرد تلفیقی SWARA و ARAS خاکستری', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 16(56), pp. 178-200. doi: 10.30495/imj.2021.686402
اسماعیلی, سامان, نوربخش, سید کامران, حیدری, سید عباس. شناسایی و رتبه ‏بندی محرک ‏های ارتباطات یکپارچه بازاریابی بر مبنای رویکرد تلفیقی SWARA و ARAS خاکستری. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1400; 16(56): 178-200. doi: 10.30495/imj.2021.686402


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب