Faizollahi, Mojtaba, Ahmadi Sharif, Mahmoud, Keshtkar Haranki, Mehran. (1400). Designing a Strategic Model for International Marketing of Iranian Handmade Carpets. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 7(3), 111-141. doi: 10.30495/jsm.2021.1942593.1538
Mojtaba Faizollahi; Mahmoud Ahmadi Sharif; Mehran Keshtkar Haranki. "Designing a Strategic Model for International Marketing of Iranian Handmade Carpets". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 7, 3, 1400, 111-141. doi: 10.30495/jsm.2021.1942593.1538
Faizollahi, Mojtaba, Ahmadi Sharif, Mahmoud, Keshtkar Haranki, Mehran. (1400). 'Designing a Strategic Model for International Marketing of Iranian Handmade Carpets', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 7(3), pp. 111-141. doi: 10.30495/jsm.2021.1942593.1538
Faizollahi, Mojtaba, Ahmadi Sharif, Mahmoud, Keshtkar Haranki, Mehran. Designing a Strategic Model for International Marketing of Iranian Handmade Carpets. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1400; 7(3): 111-141. doi: 10.30495/jsm.2021.1942593.1538


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب