طاهری, الهه, حسومی, طاهره. (1395). اثر نقش ادراک و شخصیت مصرف کنندگان بر قصد خرید خودروهای هیبریدی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 7(14), 105-117.
الهه طاهری; طاهره حسومی. "اثر نقش ادراک و شخصیت مصرف کنندگان بر قصد خرید خودروهای هیبریدی". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 7, 14, 1395, 105-117.
طاهری, الهه, حسومی, طاهره. (1395). 'اثر نقش ادراک و شخصیت مصرف کنندگان بر قصد خرید خودروهای هیبریدی', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 7(14), pp. 105-117.
طاهری, الهه, حسومی, طاهره. اثر نقش ادراک و شخصیت مصرف کنندگان بر قصد خرید خودروهای هیبریدی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1395; 7(14): 105-117.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب