غضنفری, امیرشایان, سقایی, عباس, حیدرزاده, کامبیز. (1400). "بررسی تأثیر محتواهای تولید شده در شبکه های اجتماعی بر ارزش برند به تفکیک محتواهای تولید شده از سوی شرکت و محتواهای تولید شده از سوی کاربران". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 13(52), 288-309.
امیرشایان غضنفری; عباس سقایی; کامبیز حیدرزاده. ""بررسی تأثیر محتواهای تولید شده در شبکه های اجتماعی بر ارزش برند به تفکیک محتواهای تولید شده از سوی شرکت و محتواهای تولید شده از سوی کاربران"". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 13, 52, 1400, 288-309.
غضنفری, امیرشایان, سقایی, عباس, حیدرزاده, کامبیز. (1400). '"بررسی تأثیر محتواهای تولید شده در شبکه های اجتماعی بر ارزش برند به تفکیک محتواهای تولید شده از سوی شرکت و محتواهای تولید شده از سوی کاربران"', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 13(52), pp. 288-309.
غضنفری, امیرشایان, سقایی, عباس, حیدرزاده, کامبیز. "بررسی تأثیر محتواهای تولید شده در شبکه های اجتماعی بر ارزش برند به تفکیک محتواهای تولید شده از سوی شرکت و محتواهای تولید شده از سوی کاربران". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1400; 13(52): 288-309.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب