عدیلی, امیر. (1394). بررسی عوامل موثر بر بهبود عملکرد مدیریت ارتباط با مشتری در شرکت‌های وارد کننده سیستم‌های صوتی و تصویری. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 6(12), 29-41.
امیر عدیلی. "بررسی عوامل موثر بر بهبود عملکرد مدیریت ارتباط با مشتری در شرکت‌های وارد کننده سیستم‌های صوتی و تصویری". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 6, 12, 1394, 29-41.
عدیلی, امیر. (1394). 'بررسی عوامل موثر بر بهبود عملکرد مدیریت ارتباط با مشتری در شرکت‌های وارد کننده سیستم‌های صوتی و تصویری', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 6(12), pp. 29-41.
عدیلی, امیر. بررسی عوامل موثر بر بهبود عملکرد مدیریت ارتباط با مشتری در شرکت‌های وارد کننده سیستم‌های صوتی و تصویری. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1394; 6(12): 29-41.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب