آزادگان, پروین, بهرامی, شهاب, ویسی, کورش. (1400). نقش میانجی شبکه‌های اجتماعی در ارتباط بین توسعة خرده فروشی آنلاین با درگیری ذهنی و قصد خرید مصرف‌کنندگان کالا و تجهیزات ورزشی و ارئة مدل. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 13(43), 105-119.
پروین آزادگان; شهاب بهرامی; کورش ویسی. "نقش میانجی شبکه‌های اجتماعی در ارتباط بین توسعة خرده فروشی آنلاین با درگیری ذهنی و قصد خرید مصرف‌کنندگان کالا و تجهیزات ورزشی و ارئة مدل". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 13, 43, 1400, 105-119.
آزادگان, پروین, بهرامی, شهاب, ویسی, کورش. (1400). 'نقش میانجی شبکه‌های اجتماعی در ارتباط بین توسعة خرده فروشی آنلاین با درگیری ذهنی و قصد خرید مصرف‌کنندگان کالا و تجهیزات ورزشی و ارئة مدل', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 13(43), pp. 105-119.
آزادگان, پروین, بهرامی, شهاب, ویسی, کورش. نقش میانجی شبکه‌های اجتماعی در ارتباط بین توسعة خرده فروشی آنلاین با درگیری ذهنی و قصد خرید مصرف‌کنندگان کالا و تجهیزات ورزشی و ارئة مدل. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1400; 13(43): 105-119.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب