منتصر, نریمان, سلیمانی, ندا. (1401). بررسی تاثیر رسانه ها در اعتماد شهروندان ایرانی به کالاهای تولید شده در ایران (مطالعه در بین شهروندان منطقه 18 تهران). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 15(56), 209-223. doi: 10.30495/jss.2022.1944550.1400
نریمان منتصر; ندا سلیمانی. "بررسی تاثیر رسانه ها در اعتماد شهروندان ایرانی به کالاهای تولید شده در ایران (مطالعه در بین شهروندان منطقه 18 تهران)". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 15, 56, 1401, 209-223. doi: 10.30495/jss.2022.1944550.1400
منتصر, نریمان, سلیمانی, ندا. (1401). 'بررسی تاثیر رسانه ها در اعتماد شهروندان ایرانی به کالاهای تولید شده در ایران (مطالعه در بین شهروندان منطقه 18 تهران)', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 15(56), pp. 209-223. doi: 10.30495/jss.2022.1944550.1400
منتصر, نریمان, سلیمانی, ندا. بررسی تاثیر رسانه ها در اعتماد شهروندان ایرانی به کالاهای تولید شده در ایران (مطالعه در بین شهروندان منطقه 18 تهران). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1401; 15(56): 209-223. doi: 10.30495/jss.2022.1944550.1400


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب