منابع
- اصفهانی, ا. م., وحدتی, ح., حسینی, س. ح. خ., و احسانی, م. (1392). طراحی مدل هویت برند صنعت ورزش ایران (مورد مطالعه: لیگ برتر فوتبال). پژوهشهای مدیریت در ایران, 17(4), 203-223.
- افتخاری, ع., گوهررستمی, ح., و برومند, م. (2018). شناسایی موانع توسعه مدیریتی فوتبال زنان در ایران. مدیریت و توسعه ورزش, 7(2), 143-163. doi:10.22124/jsmd.2018.3260
- ایزدی, ب., و دیلیم, ح. (1394). بررسی عوامل تاثیرگذار بر جهت گیری مشتریان نسبت به حضور در رویدادهای ورزشی مطالعه موردی : دانشجویان دانشگاه های شوشتر. پژوهش نامه مدیریت ورزشی و رفتار حرکتی, 11(21).
- جابری, خبیری, پول, خ., و مرادی. (2017). تحلیل عوامل مؤثر بر پذیرش خرید اینترنتی بلیت مسابقات ورزشی (مطالعۀ موردی: هواداران فوتبال در شهر اصفهان). نشریه مدیریت ورزشی, 9(1), 19-36.
- جابری, سوینی, م., و فرزانه. (2019). نقش وبکوال در رضایتمندی کاربران و تمایل به خرید مجدد بلیت اینترنتی مسابقات فوتبال لیگ برتر ایران. فصلنامه علمی مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی, 7(2), 11-21.
- رضایی, ش. ا. (1396). طراحی مدل درآمدزایی باشگاه های فوتبال ایران: با رویکرد گراندد تئوری. تئوری. فصلنامه علمی-پژوهشی پژوهشهای کاربردی در مدیریت ورزشی, 6(23), 101-116.
- شعبانی بهار, غ., منصف, ع., گودرزی, م., و عرفانی, ن. (1393). کاربرد مدل معادلات ساختاری در برآورد اعتبار و روایی سازة پرسشنامة شاخصهای موفقیت ورزشی. رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی, 2(6), 55-66.
- فلاح, ز. ا., و آقاخانی, م. (1395). تأثیر رسانه های جمعی بر تأمین منابع مالی هیئتهای ورزشی (مورد مطالعه استان گلستان). مدیریت ارتباط در رسانه های ورزشی, 3(4), 69-76.
- فیضی, س., رضوی, س. م. ح., و حمیدی, م. (1398). بررسی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر بلیتفروشی لیگ برتر فوتبال ایران. مدیریت منابع انسانی در ورزش, 6(2), 241-255.
- قهفرخی, ا. ع., و احمدی, ع. (1391). رابطه بین کیفیت خدمات و رضایتمندی تماشاگران در ورزشگاههای میزبان لیگ قهرمانان آسیا. مدیریت ورزشی, 4(14), 31-47.
- ناظمی, ع., گودرزی, م., و خبیری, م. (1392). تأثیر ویژگی های استادیوم بر حضور مجدد تماشاگران در لیگ برتر فوتبال ایران. رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی, 1(1), 65-77.
- نوروزی, م., معماری, ژ., و عسکریفر, ک. (1397). تعیین سیاست بهینه در افزایش درآمد مسابقات ورزشی مبتنی بر قیمت بلیت، با استفاده از رویکرد پویاییشناسی سیستم؛ مورد مطالعه لیگ برتر فوتبال ایران. تحقیقات اقتصادی, 53(1), 209-224.
- Barrios, D., Russell, S., و Andrews, M. (2016). Bringing home the gold? A review of the economic impact of hosting mega-events.
- Drayer, J., Shapiro, S. L., و Lee, S. (2012). Dynamic ticket pricing in sport: An agenda for research and practice. Sport Marketing Quarterly, 21(3), 184-194.
- Hair, J., Black, W., Babin, B., و Anderson, R. (2009). Multivariate data analysis, Saddle Hall. In: NJ: Prentice Hall.
- Howard, D. R., و Crompton, J. L. (2004). Tactics used by sports organizations in the United States to increase ticket sales. Managing Leisure, 9(2), 87-95.
- Katkat, D. (2014). Real-time Quota-controlled Ticketing System (RQTS) in Sports Organizations. Procedia-Social and Behavioral Sciences, 116, 3940-3946.
- Liga, D. F. (2016). Report 2016. Die wirtschaftliche Situation im Lizenzfußball [The economic situation in professional football]. Frankfurt am Main, Germany: Author.
- Marquez, A., Cianfrone, B. A., و Kellison, T. (2020). Factors affecting spectators’ adoption of digital ticketing: thecase of interscholastic sports. International Journal of Sports Marketing and Sponsorship.
- O'Reilly, N., Kaplan, A., Rahinel, R., و Nadeau, J. (2008). " If You Can't Win, Why Should I Buy a Ticket?": Hope, Fan Welfare, and Competitive Balance. International Journal of Sport Finance, 3(2).
- Ottevanger, H.-J. (2007). Sport Tourism: Factors of influence on sport event visit motivation. Master of Arts in European Tourism Management, Bournemouth University (UK), 7-28.
- Popp, N., Shapiro, S., Walsh, P., McEvoy, , Simmons, J., و Howell, S. (2018). Factors Impacting Ticket Price Paid by Consumers on the Secondary Market for a Major Sporting Event. Journal of Applied Sport Management, 10(1).
- Reese, J. D., و Kerr, M. D. (2013). Price tiers as antecedents of event quality in the sport industry. International Journal of Revenue Management, 7(2), 119-137.
- Sunshine, S. A., Goodman, R., Arya, M., Chu, L., و Ripberger, M. (2020). Sports and concert event ticket pricing and visualization system. In: Google Patents.
- Vito, G., Sorrentini, A., Di Palma, D., Raiola, V., و Tabouras, M. (2016). Success Factors on Which to Invest in Mega Sport Events: Lessons from the Past and Insights into the Future. International Journal of Economics, Finance and Management Sciences, 4(4), 190.
- Willie, P. A. (2017). Revenue management for Canadian professional sports organizations. Worldwide Hospitality and Tourism Themes.
|