قوامی, علی, صرافی زاده, اصغر, بدیع زاده, علی, عالم تبریز, اکبر. (1401). تعاملات اجتماعی مشتریان در رسانه‌های دیجیتال و تاثیر آن بر کشف فرصت‌های کارآفرینانه سازمانی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 14(48), 61-69.
علی قوامی; اصغر صرافی زاده; علی بدیع زاده; اکبر عالم تبریز. "تعاملات اجتماعی مشتریان در رسانه‌های دیجیتال و تاثیر آن بر کشف فرصت‌های کارآفرینانه سازمانی". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 14, 48, 1401, 61-69.
قوامی, علی, صرافی زاده, اصغر, بدیع زاده, علی, عالم تبریز, اکبر. (1401). 'تعاملات اجتماعی مشتریان در رسانه‌های دیجیتال و تاثیر آن بر کشف فرصت‌های کارآفرینانه سازمانی', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 14(48), pp. 61-69.
قوامی, علی, صرافی زاده, اصغر, بدیع زاده, علی, عالم تبریز, اکبر. تعاملات اجتماعی مشتریان در رسانه‌های دیجیتال و تاثیر آن بر کشف فرصت‌های کارآفرینانه سازمانی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1401; 14(48): 61-69.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب