سلطانی, حسن, درویشی, فاطمه. (1400). بررسی تأثیر فرهنگ ‌سازمانی بر عملکرد بازار با توجه به نقش مسئولیت اجتماعی شرکت و شهرت شرکت (مطالعه موردی: شهرداری شیراز). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1(3), 55-82. doi: 10.30495/msds.2022.1957314.1050
حسن سلطانی; فاطمه درویشی. "بررسی تأثیر فرهنگ ‌سازمانی بر عملکرد بازار با توجه به نقش مسئولیت اجتماعی شرکت و شهرت شرکت (مطالعه موردی: شهرداری شیراز)". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1, 3, 1400, 55-82. doi: 10.30495/msds.2022.1957314.1050
سلطانی, حسن, درویشی, فاطمه. (1400). 'بررسی تأثیر فرهنگ ‌سازمانی بر عملکرد بازار با توجه به نقش مسئولیت اجتماعی شرکت و شهرت شرکت (مطالعه موردی: شهرداری شیراز)', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1(3), pp. 55-82. doi: 10.30495/msds.2022.1957314.1050
سلطانی, حسن, درویشی, فاطمه. بررسی تأثیر فرهنگ ‌سازمانی بر عملکرد بازار با توجه به نقش مسئولیت اجتماعی شرکت و شهرت شرکت (مطالعه موردی: شهرداری شیراز). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1400; 1(3): 55-82. doi: 10.30495/msds.2022.1957314.1050


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب