فراهانی آزاد, فرزانه, علیقلی, منصوره, نعمتی زاده, سینا. (1401). ارائه مدل بازاریابی در شرایط رکود. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 16(58), 71-92. doi: 10.30495/fed.2022.691501
فرزانه فراهانی آزاد; منصوره علیقلی; سینا نعمتی زاده. "ارائه مدل بازاریابی در شرایط رکود". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 16, 58, 1401, 71-92. doi: 10.30495/fed.2022.691501
فراهانی آزاد, فرزانه, علیقلی, منصوره, نعمتی زاده, سینا. (1401). 'ارائه مدل بازاریابی در شرایط رکود', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 16(58), pp. 71-92. doi: 10.30495/fed.2022.691501
فراهانی آزاد, فرزانه, علیقلی, منصوره, نعمتی زاده, سینا. ارائه مدل بازاریابی در شرایط رکود. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1401; 16(58): 71-92. doi: 10.30495/fed.2022.691501


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب