حسینی, سید محمد کامل, عالی, صمد. (1401). تبیین مشارکت مشتری برای خلق ارزش در صنعت بانکداری ایران بر مبنای ارزش ادراک‌شده. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 16(58), 153-172. doi: 10.30495/fed.2022.691505
سید محمد کامل حسینی; صمد عالی. "تبیین مشارکت مشتری برای خلق ارزش در صنعت بانکداری ایران بر مبنای ارزش ادراک‌شده". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 16, 58, 1401, 153-172. doi: 10.30495/fed.2022.691505
حسینی, سید محمد کامل, عالی, صمد. (1401). 'تبیین مشارکت مشتری برای خلق ارزش در صنعت بانکداری ایران بر مبنای ارزش ادراک‌شده', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 16(58), pp. 153-172. doi: 10.30495/fed.2022.691505
حسینی, سید محمد کامل, عالی, صمد. تبیین مشارکت مشتری برای خلق ارزش در صنعت بانکداری ایران بر مبنای ارزش ادراک‌شده. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1401; 16(58): 153-172. doi: 10.30495/fed.2022.691505


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب