محمودی, حمیدرضا, محرابی, نازیلا. (1401). بررسی تأثیر مشتری مداری بر عملکرد کتابخانه‌های عمومی استان خراسان جنوبی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 15(56), 123-139.
حمیدرضا محمودی; نازیلا محرابی. "بررسی تأثیر مشتری مداری بر عملکرد کتابخانه‌های عمومی استان خراسان جنوبی". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 15, 56, 1401, 123-139.
محمودی, حمیدرضا, محرابی, نازیلا. (1401). 'بررسی تأثیر مشتری مداری بر عملکرد کتابخانه‌های عمومی استان خراسان جنوبی', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 15(56), pp. 123-139.
محمودی, حمیدرضا, محرابی, نازیلا. بررسی تأثیر مشتری مداری بر عملکرد کتابخانه‌های عمومی استان خراسان جنوبی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1401; 15(56): 123-139.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب