صالحی, علی, نوروزی سید حسینی, رسول, صفاری, مرجان. (1401). رابطه ارزش ویژه برند مقاصد گردشگری ورزشی با عوامل روان‌شناختیِ پیام‌های تبلیغاتی(مطالعه موردی: مجموعه ورزشی سرزمین موج های آبی مشهد). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2(2), -. doi: 10.30486/4s.2022.1956119.1037
علی صالحی; رسول نوروزی سید حسینی; مرجان صفاری. "رابطه ارزش ویژه برند مقاصد گردشگری ورزشی با عوامل روان‌شناختیِ پیام‌های تبلیغاتی(مطالعه موردی: مجموعه ورزشی سرزمین موج های آبی مشهد)". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2, 2, 1401, -. doi: 10.30486/4s.2022.1956119.1037
صالحی, علی, نوروزی سید حسینی, رسول, صفاری, مرجان. (1401). 'رابطه ارزش ویژه برند مقاصد گردشگری ورزشی با عوامل روان‌شناختیِ پیام‌های تبلیغاتی(مطالعه موردی: مجموعه ورزشی سرزمین موج های آبی مشهد)', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2(2), pp. -. doi: 10.30486/4s.2022.1956119.1037
صالحی, علی, نوروزی سید حسینی, رسول, صفاری, مرجان. رابطه ارزش ویژه برند مقاصد گردشگری ورزشی با عوامل روان‌شناختیِ پیام‌های تبلیغاتی(مطالعه موردی: مجموعه ورزشی سرزمین موج های آبی مشهد). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1401; 2(2): -. doi: 10.30486/4s.2022.1956119.1037


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب