خدادادی, امین. (1401). اثرات تغذیه‌ای مکمل پری‌بیوتیکی بر پایه ساکارومیسس سرویسه و مانان الیگوساکارید بر میزان گلوکز و کورتیزول در استرس‌های محیطی و مواجه تجربی با بیماری فورونکلوزیس در ماهی قزل‌آلای رنگین-کمان. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 15(4), 41-53.
امین خدادادی. "اثرات تغذیه‌ای مکمل پری‌بیوتیکی بر پایه ساکارومیسس سرویسه و مانان الیگوساکارید بر میزان گلوکز و کورتیزول در استرس‌های محیطی و مواجه تجربی با بیماری فورونکلوزیس در ماهی قزل‌آلای رنگین-کمان". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 15, 4, 1401, 41-53.
خدادادی, امین. (1401). 'اثرات تغذیه‌ای مکمل پری‌بیوتیکی بر پایه ساکارومیسس سرویسه و مانان الیگوساکارید بر میزان گلوکز و کورتیزول در استرس‌های محیطی و مواجه تجربی با بیماری فورونکلوزیس در ماهی قزل‌آلای رنگین-کمان', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 15(4), pp. 41-53.
خدادادی, امین. اثرات تغذیه‌ای مکمل پری‌بیوتیکی بر پایه ساکارومیسس سرویسه و مانان الیگوساکارید بر میزان گلوکز و کورتیزول در استرس‌های محیطی و مواجه تجربی با بیماری فورونکلوزیس در ماهی قزل‌آلای رنگین-کمان. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1401; 15(4): 41-53.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب