محمدی, امید, پیرزاد, علی, موسوی, سید نجم الدین. (1401). شناسایی مقوله‌های موثر بر بازاریابی سبز محصولات ارگانیک و بررسی ارتباط بین این مقوله‌ها با استفاده از راهبرد نظریه مفهوم‌سازی بنیادی (مورد مطالعه: شرکت سینره در استان کهگیلویه و بویراحمد). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 17(60), 146-162. doi: 10.30495/imj.2022.1951730.1746
امید محمدی; علی پیرزاد; سید نجم الدین موسوی. "شناسایی مقوله‌های موثر بر بازاریابی سبز محصولات ارگانیک و بررسی ارتباط بین این مقوله‌ها با استفاده از راهبرد نظریه مفهوم‌سازی بنیادی (مورد مطالعه: شرکت سینره در استان کهگیلویه و بویراحمد)". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 17, 60, 1401, 146-162. doi: 10.30495/imj.2022.1951730.1746
محمدی, امید, پیرزاد, علی, موسوی, سید نجم الدین. (1401). 'شناسایی مقوله‌های موثر بر بازاریابی سبز محصولات ارگانیک و بررسی ارتباط بین این مقوله‌ها با استفاده از راهبرد نظریه مفهوم‌سازی بنیادی (مورد مطالعه: شرکت سینره در استان کهگیلویه و بویراحمد)', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 17(60), pp. 146-162. doi: 10.30495/imj.2022.1951730.1746
محمدی, امید, پیرزاد, علی, موسوی, سید نجم الدین. شناسایی مقوله‌های موثر بر بازاریابی سبز محصولات ارگانیک و بررسی ارتباط بین این مقوله‌ها با استفاده از راهبرد نظریه مفهوم‌سازی بنیادی (مورد مطالعه: شرکت سینره در استان کهگیلویه و بویراحمد). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1401; 17(60): 146-162. doi: 10.30495/imj.2022.1951730.1746


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب