- باتمانیو همکاران, م.(1399) فهم حرفهای سازی حوزه مدیریت منابع انسانی. پژوهشهای مدیریت منابع انسانی (11)2، صص 100-75.
- بنکداری و همکاران, نسرین. (1395). ویژگیهای استاد شایسته در آموزش عالی ایران بر اساس یک پژوهش کیفی به منظور تدوین یک مدل. رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, صص 117-137.
- پور عزت, ع. (1378). مختصات حکومت حق مدار در پرتو نهجالبلاغه امام علی (ع). تهران، چاپ اول: علمی - فرهنگی.
- جمالی و همکاران, ا. (1391). نقش معنویت در ارتقای کیفیت عملکردی. فصلنامه پژوهشهای مدیریت، شماره 96, صص 77-96.
- حسینی, ل. (1390). اخلاق حرفهای در آموزههای اسلامی. فصلنامه کار و جامعه، شماره 136, صص 85-97.
- دشتی, م. (1380). امام علی (ع) و مدیریت اسلامی. قم: انتشارات سازمان تبلیغات و مطالعات بسیج.
- سالاری راد, معصومه; صالحی, جواد;. (1391). تکریم ارباب رجوع در پرتو آموزههای اخلاق سازمانی. فصلنامه مهندسی فرهنگی، شماره 68, صص 108-114.
- سند چشمانداز جمهوری اسلامی. (1382). سند چشمانداز جمهوری اسلامی ایران. تهران: مجلس شورای اسلامی.
- عادل آذر و همکاران, ع. (1383). الگوی انتخاب و بهکارگیری نیروی انسانی در سازمانها با استفاده از شبکههای عصبی مصنوعی. فصلنامه مدرس, 8(3), صص 135-156.
- عباسپور و همکاران, ع. (1391). طراحی الگوی شایستگیهای دانشآموختگان دانشگاه برای ارائه خدمت و تأمین نیازهای جامعه. دو فصلنامه مدیریت در دانشگاه اسلامی, صص 103-120.
- عرفانی, مریم; دیانتی, محمد;. (1388). نقش شایستگیها در مدیریت منابع انسانی. تدبیر، شماره 77, صص 16-20.
- فاضلی, م. (1386). تصویری از سبک زندگی فرهنگی جامعه دانشجویی. فصلنامه تحقیقات فرهنگی, صص 176-180، شماره 1، سال اول.
- فتحی, ا. (1393). شناسایی ویژگیهای نیروی انسانی دانش مدار در سازمانهای یادگیرنده. مجله پیام آینده, ص 5.
- گل پرور و همکاران, م. (1389). ارزشهای فرهنگی و انصاف و عدالت با ترک خدمت کارکنان. فصلنامه تحقیقات فرهنگی, صص 207-228.
- مبانی نظری سند تحول بنیادین. (1391). سند تحول بنیادین وزارت آموزشوپرورش. تهران: انتشارات منادی تربیت.
- مشهودی, م. (1389). رویکرد شایستگی در مدیریت منابع انسانی. تدبیر، شماره 215, صص 13-18.
- میر سپاسی, ن. (1391). مدیریت منابع انسانی و روابط کار -نگرشی راهبردی. تهران، چاپ پنجم: انتشارات میر
- مهدوی نسب, ح. (1398). مؤلفههای شایستگی مدیران از دیدگاه امیرالمؤمنین علی (ع) در نهجالبلاغه. اولین همایش ملی فرماندهی و مدیریت از منظر امیر المومنین امام علی (ع), صص 1-16.
- Bardwel &et al, I. L. (2004). Human Resource Management. Harlow: FT perentice hall.
- Bayram, O. (2020). raining of Trainers: An Action-Based Research for Improving the Pedagogical Skills of Academicians. International Journal of Evaluation and research in Education, 9(3), PP 704-715.
- Caruso, S. J. (2017). A Foundation for Understanding Knowledge Sharing: Organizational Culture, Informal Workplace Learning, Performance Support, and Knowledge Management. Contemporary Issues in education research,N1,V 10, pp 45-52.
- Chien, C.-F. (2007). Data Mining To Improve Personnel Selection and Enhance Human Capital A Case Study in High-Technology Industry. Expert Systems With Applications.
- Dessler, G. (2013). Fundamentals of Human Resource Management. https://lib.hpu.edu.vn/handle.
- Dubois, David D; Rothwellet, William J;. (2004). Competency-Based Human Resource management. Daviesblack publishing.
- Horton, S. (2002). The Competency movement. In S Horton ICFAI Books.
- Marlisa et al, A. (2018). Enhancing Takaful Operator Performance Through the Islamic Leader’s Quality. Arefereed International Diannual Journal, 1(1), P 1-8.
- Meichang &et al, O. (2017). Study of Motives of Chinese Business English Development Based on the Theory of Human Capital. English Language Teaching,V 10, N 1, PP 18-25.
- Monks &et al, K. (2001). Designing and Aligning and System,. Human resource management,N11, PP 57-72.
- Pant, S. (2013). Conceptualising and Measuring Service Culture.. Institute of Technology Unitec.
- Risha, A. W. (2019). The Implementation of Cooperative Learning Strategy of Student Facilitator and Explaining (SFE) Type to Improve Activity and Learning Result. Classroom Action Research Journal 2(1) (2018) 13-23. Classroom Action research journal, 2(1), PP 13-23.
- Robbins, P. (2011). A Short Primer on Situated Cognition. In The Cambridge Handbook of Situated Cognition. Cambridge: Cambridge University Press.
- Sounoglou &et al, M. (2017). Early Childhood Education Curricula: Human Rights and Citizenship in Early Childhood Education. Journal of educational and learning,N 76, PP 53-68.
- Yousri & et al, A. (2017). Using Electronic Information Resources Centers by Faculty Members at University Education: Competencies, Needs and Challenges. Turkish online journal of education, Pp219-245.
|